lunes, 22 de noviembre de 2010

Chris Milk and the Johnny Cash project

También conocido, como el director de "the Johnny Cash project".
El caso es que contribuí con alguna imagen en el proyecto hace unos meses y resulta que una de ellas(la de tren con boca) fue muy del agrado del señor Chris. (Eso me honra). Así que él ni corto ni perezoso, me pidió ayer mismo que si podía hacerle un retrato que será publicado en la revista "shots". De momento hasta aquí puedo leer, que no es poco.

Os dejo con un video que habla sobre el proyecto, para los que en su día os lo perdisteis y para todo el mundo en general. ¡Por fin podemos ver el video terminado, yuhu! Por cierto, a principio del video, sale un tren con boca. ¡Esa es la imagen de la que os hablaba! Estas cosas hacen mucha ilusión=)

7 comentarios:

Diantres dijo...

recuerdo haber hecho algunos fotogramas! no lo recordaba!

Brosa dijo...

Olé, jeje, vaya historia. No se perque però m'habia imaginat que el tiu aquest era, d'alguna manera, proper a tu. Encara que sigui el colega d'un colega. Mola molt descobrir el que fan els grups que et molaven fa molt de temps, com han evolucionat, o com s'han quedat fent el de sempre pero que funciona.

Pues si que m'ha agradat molt el toc aquest, i jo diria que es de les primeres vegades que m'agrada musica feta en català. Em va moure la curiositat i vaig buscar una miqueta, vaig trobar una entrevista que li feien. Resulta que el tiu comenta que aquest CD es de cansons sueltes que no sabia en quin dels seus grups ficarla, i que va decidir ferne un cd apart. Cosa que m'ha decepcionat/rallat una mica perque jo, la primera idea que vaig tindre d'aquest tiu, va ser que era el seu primer album, i que no trigaria a ferne un segon. Pero beno, aurem d'esperar, tot pot ser. Em miraré aquest que m'has dit. I si, es la canya, ja em començo a saber algun estribillo (les lletres de les cançons s'em queden molt rapid)

Jaja, cla que hem de tenir gustos en comú!!!!! Amés fa cosa de un any casi dos estic molt overt a molts tipus de musica diferent, i en general (menos si son gitaneo o reggeton) pues em molan molt. Tinc devilitat per les cançons tristes/melancòliques.

Per cert, molt wapa la bici i el retrat del director del sr.cash project. Aquestes coses t'arranquen un bon somriure, m'imagino el moment de rebre el mail demanante el retrat. Olé!

akeno dijo...

hostia! a mi me mandaron un mail en agosto creo, aunque no lo vi hasta finales de septiembre (desaparecido en la playa), para una entrevista de esas que salen en el video :) hay un par de fotogramas mios en su versión final :)
Magrada molt el retrat les mans són l'hòstia

Perotxena dijo...

Grande Oriol! Yo como no al final no hice nada. A ver si la proxima vez que vaya por BCN nos vemos. Un abrazo!

Alfredo dijo...

brutal el video, ha qdat d puta mare

i molt fresc el retrat

llastima lu dl blog d clase, wnu ya et donarem pl sac am els exercicis q vagis posan jeje

Alfredo dijo...

es aquest que posa villa kujoyama, d totes maneres ara he posat el link d la pagina principal, pero es el mateix vaya.

Villa dijo...

estas triomfant mestre!!

El retrat mola mil, i el video ha quedat de puta mare, el tren amb boca es surt,

salut!